WEBINARS

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

Καλλιγιανάκη Στέλλα

ΜSc, MEd Ειδική Παιδαγωγός

Η Καλλιγιαννάκη Στέλλα είναι απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Κρήτης  (2007)  και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος τόσο στις Επιστήμες Αγωγής – Γλώσσα και Γραμματισμος (2011) όσο και στην Ειδική Αγωγή (2015). Έχει ολοκληρώσει κύκλο εξειδίκευσης στην Εκπαίδευση Ατόμων με Αναπηρίες από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου (2010), ενώ έχει παρακολουθήσει σειρά σεμιναρίων αναφορικά με την εκπαίδευση παιδιών με αναπηρίες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.  Από τον Σεπτέμβριο του 2007 εργάζεται στην ιδιωτική και δημόσια εκπαίδευση ενώ από το σχολικό έτος 2017-2018 έως και το 2020, εργάστηκε ως ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό σε δημόσια δομή αξιολόγησής παιδιών (ΚΕΔΔΥ / ΚΕΣΥ) με στόχο την υποστήριξή τους εντός του σχολικού πλαισίου.

Κόκκινου Κατερίνα

ΜSc, Ειδική Παιδαγωγός

Η Κόκκινου Κατερίνα είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής, & Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ (2008). Εξειδικεύτηκε στην ειδική αγωγή μέσω του προγράμματος «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση- νέα ερευνητικά δεδομένα και εφαρμογή τους στην εκπαίδευση» από το εργαστήριο νευροψυχολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Έπειτα συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο πανεπιστήμιο του Λάιντεν (Ολλανδία) στις επιστήμες της εκπαίδευσης με κύριο αντικείμενο τις μαθησιακές δυσκολίες και την αποκατάστασή τους (2011). Έκτοτε, έχει εργαστεί στην ιδιωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα και το εξωτερικό καθώς και σε κέντρα παροχής υπηρεσιών ειδικής αγωγής. Έχει επάρκεια χορήγησης του αξιολογητικού εργαλείου μαθησιακών δυσκολιών, Αθηνάτεστ. Πρόσφατα ξεκίνησε να εργάζεται θεραπευτικά με παιδιά καθώς εκπαιδεύτηκε και πιστοποιήθηκε στο θεραπευτικό παιχνίδι (playtherapy).

γγογογοιγππιπ

κβγθογογολ

Λιόλιου Σταυρούλα

ΜSc, Ψυχολόγος Παιδιών & Εφήβων

Η κ. Σταυρούλα Λιόλιου είναι υποψήφια Διδάκτωρ στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, ψυχολόγος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσσαλονίκης (2008) και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Ψυχολογία Παιδιών και Εφήβων από το Πανεπιστήμιο του Λέιντεν, Ολλανδία (2013). Έχει ολοκληρώσει κύκλο εξειδίκευσης στην Εκπαίδευση Ατόμων με Αναπηρίες από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2010), ενώ παρακολούθησε εκπαίδευση στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία στο Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής στα Χανιά (2014-2016). Από τον Σεπτέμβριο του 2014 συνεργάζεται με το Εργαστήριο Μελέτης Συμπεριφορών Υγείας και Οδικής Ασφάλειας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου ως συνεργάτιδα σε ευρωπαϊκά προγράμματα (Wom-Power, Commun-Aid), σε προγράμματα εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης στην κοινότητα και σε σχολεία και αποτελεί κύριο μέλος της ερευνητικής ομάδας. Από το σχολικό έτος 2015-2016 εργάζεται συστηματικά στην εκπαίδευση ως ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό κυρίως στην αξιολόγηση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πιτσικάκη Σοφία

ΜSc Κοινωνική Λειτουργός

Ολοκλήρωσε τις πτυχιακές της σπουδές στο ΑΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ, στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας (1991). Σπούδασε ¨Εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή¨ και ¨Συμβουλευτική Κρίσεων κι Ψυχομετρίας¨ στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και ολοκλήρωσε το Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης (ΕΠΠΑΙΚ) στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Είναι Εκπαιδεύτρια Σχολών Γονέων και Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια στη Δια Βίου Μάθηση. Έχει Διδακτική Εμπειρία σε ΚΔΒΜ, ΔΙΕΚ, ΚΕΚ και έχει διατελέσει Συντονίστρια Εργαστηρίων και Εισηγήτρια σε Εκπαιδευτικά Σεμινάρια. Οι μεταπτυχιακές της σπουδές αφορούν στις “Διαμεθοδικές κοινωνικές παρεμβάσεις σε καταστάσεις κρίσης” (2019)  στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο. Εργάζεται ως Κοινωνική Λειτουργός στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση σε Δομές του Υπουργείου Παιδείας (Ειδικά Σχολεία-ΣΜΕΑΕ, Ε.Δ.Υ., ΚΔΑΥ, ΚΕΔΥ, ΚΕΣΥ) από το 2005 έως και σήμερα ενώ παράλληλα είναι εξωτερικός συνεργάτης στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο από το 2020.