ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
bmggiu88
kfhukgoilp
Ιωάννης Γκιώσης
ΜEd Ειδικός Παιδαγωγός
O Ιωάννης Γκιώσης είναι απόφοιτος του τμήματος Εκπαιδευτικής Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση Ειδική Αγωγή του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Παιδαγωγικό τμήμα Δ.Ε. Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο “Στελέχη Εκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής” (2019) με διπλωματική εργασία «Τρόποι ανάπτυξης μηχανισμών αυτορρύθμισης μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες από Ειδικούς Παιδαγωγούς». Έχει ήδη εργασιακή εμπειρία από φοιτητής έχοντας συμμετάσχει από το 2006 σε κατασκηνωτικά προγράμματα ΑμεΑ. Παράλληλα από το 2011 εργάζεται στα ελληνικά δημόσια σχολεία, έχοντας εμπειρίες από όλες τις δομές Ειδικής Αγωγής ( Παράλληλη Στήριξη, Τμήμα Ένταξης, Ειδικά Σχολεία).Συμμετέχει συχνά ως εκπαιδευόμενος σε εξειδικευμένα σεμινάρια όπως BRAILLE τύφλωση και γραφή (ΣΧΟΛΗ ΤΥΦΛΩΝ), Cygnet μέθοδο ψυχοεκπαίδευσης (συμβουλευτική γονέων με αυτισμό), PECS σύστημα επικοινωνίας , Makaton σύστημα επικοινωνίας, Συνδικαλιστική 1, Σχολική Ψυχολογία, Πρώτες Βοήθειες και μια σειρά σεμιναρίων/ ημερίδων στις οποίες έχει συμμετάσχει και ως εισηγητής. Τέλος εργασίες του έχουν δημοσιευθεί δύο φορές στο επιστημονικό περιοδικό ΄΄Θέματα Ειδικής Αγωγής΄΄.
Καλλιγιανάκη Στέλλα
ΜSc, MEd Ειδική Παιδαγωγός
Η Καλλιγιαννάκη Στέλλα είναι απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Κρήτης (2007) και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος τόσο στις Επιστήμες Αγωγής – Γλώσσα και Γραμματισμος (2011) όσο και στην Ειδική Αγωγή (2015). Έχει ολοκληρώσει κύκλο εξειδίκευσης στην Εκπαίδευση Ατόμων με Αναπηρίες από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου (2010), ενώ έχει παρακολουθήσει σειρά σεμιναρίων αναφορικά με την εκπαίδευση παιδιών με αναπηρίες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Από τον Σεπτέμβριο του 2007 εργάζεται στην ιδιωτική και δημόσια εκπαίδευση ενώ από το σχολικό έτος 2017-2018 έως και το 2020, εργάστηκε ως ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό σε δημόσια δομή αξιολόγησής παιδιών (ΚΕΔΔΥ / ΚΕΣΥ) με στόχο την υποστήριξή τους εντός του σχολικού πλαισίου.
Κόκκινου Κατερίνα
ΜSc, Ειδική Παιδαγωγός
Η Κόκκινου Κατερίνα είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής, & Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ (2008). Εξειδικεύτηκε στην ειδική αγωγή μέσω του προγράμματος «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση- νέα ερευνητικά δεδομένα και εφαρμογή τους στην εκπαίδευση» από το εργαστήριο νευροψυχολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Έπειτα συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο πανεπιστήμιο του Λάιντεν (Ολλανδία) στις επιστήμες της εκπαίδευσης με κύριο αντικείμενο τις μαθησιακές δυσκολίες και την αποκατάστασή τους (2011). Έκτοτε, έχει εργαστεί στην ιδιωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα και το εξωτερικό καθώς και σε κέντρα παροχής υπηρεσιών ειδικής αγωγής. Έχει επάρκεια χορήγησης του αξιολογητικού εργαλείου μαθησιακών δυσκολιών, Αθηνάτεστ. Πρόσφατα ξεκίνησε να εργάζεται θεραπευτικά με παιδιά καθώς εκπαιδεύτηκε και πιστοποιήθηκε στο θεραπευτικό παιχνίδι (playtherapy).
γγογογοιγππιπ
κβγθογογολ
Λιόλιου Σταυρούλα
ΜSc, Ψυχολόγος Παιδιών & Εφήβων
Η κ. Σταυρούλα Λιόλιου είναι υποψήφια Διδάκτωρ στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, ψυχολόγος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσσαλονίκης (2008) και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Ψυχολογία Παιδιών και Εφήβων από το Πανεπιστήμιο του Λέιντεν, Ολλανδία (2013). Έχει ολοκληρώσει κύκλο εξειδίκευσης στην Εκπαίδευση Ατόμων με Αναπηρίες από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2010), ενώ παρακολούθησε εκπαίδευση στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία στο Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής στα Χανιά (2014-2016). Από τον Σεπτέμβριο του 2014 συνεργάζεται με το Εργαστήριο Μελέτης Συμπεριφορών Υγείας και Οδικής Ασφάλειας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου ως συνεργάτιδα σε ευρωπαϊκά προγράμματα (Wom-Power, Commun-Aid), σε προγράμματα εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης στην κοινότητα και σε σχολεία και αποτελεί κύριο μέλος της ερευνητικής ομάδας. Από το σχολικό έτος 2015-2016 εργάζεται συστηματικά στην εκπαίδευση ως ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό κυρίως στην αξιολόγηση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ιωάννης Μιγαδάκης
ΜEd Ειδικός Παιδαγωγός – Μαθηματικός
Ο Ιωάννης Μιγαδάκης είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Κρήτης τμήματος Εφαρμοσμένων Μαθηματικών με Μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας του τμήματος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Είναι πιστοποιημένος στην γραφή και ανάγνωση Braille, ενώ ταυτόχρονα έχει διαρκή συμμετοχή σε σεμινάρια σχετικών με την Εκπαίδευση γενικότερα και τα Μαθηματικά ειδικότερα. Είναι επιστημονικός συνεργάτης του κέντρου εκπαιδευτικής υποστήριξης (ΚΕΚΠΥ) στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (ΕΛΜΕΠΑ), με πολυετή εμπειρία σε εξατομικευμένα και ομαδικά μαθήματα μαθηματικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Παράλληλα εργάζεται ως αναπληρωτής καθηγητής Παράλληλης Στήριξης σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Πιτσικάκη Σοφία
ΜSc Κοινωνική Λειτουργός
Ολοκλήρωσε τις πτυχιακές της σπουδές στο ΑΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ, στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας (1991). Σπούδασε ¨Εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή¨ και ¨Συμβουλευτική Κρίσεων κι Ψυχομετρίας¨ στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και ολοκλήρωσε το Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης (ΕΠΠΑΙΚ) στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Είναι Εκπαιδεύτρια Σχολών Γονέων και Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια στη Δια Βίου Μάθηση. Έχει Διδακτική Εμπειρία σε ΚΔΒΜ, ΔΙΕΚ, ΚΕΚ και έχει διατελέσει Συντονίστρια Εργαστηρίων και Εισηγήτρια σε Εκπαιδευτικά Σεμινάρια. Οι μεταπτυχιακές της σπουδές αφορούν στις “Διαμεθοδικές κοινωνικές παρεμβάσεις σε καταστάσεις κρίσης” (2019) στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο. Εργάζεται ως Κοινωνική Λειτουργός στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση σε Δομές του Υπουργείου Παιδείας (Ειδικά Σχολεία-ΣΜΕΑΕ, Ε.Δ.Υ., ΚΔΑΥ, ΚΕΔΥ, ΚΕΣΥ) από το 2005 έως και σήμερα ενώ παράλληλα είναι εξωτερικός συνεργάτης στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο από το 2020.
Ρεσβάνη Έφη
Παιδοψυχίατρος
Είμαι ψυχίατρος παιδιών κι εφήβων. Αποφοίτησα από την ιατρική σχολή Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και ειδικεύθηκα στην παιδοψυχιατρική στο ΕΚΕΨΥΕ, το Ασκληπιείο Βούλας και την Α Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική κλινική στο Αιγινήτειο Νοσοκομείο. Είμαι Εκπ. Οικογενειακή Θεραπεύτρια και έχω μεταπτυχιακό στην ” Προαγωγή ψυχικής υγείας και πρόληψη ψυχιατρικών διαταραχών”. Ιδιαίτερο ερευνητικό μου ενδιαφέρον αποτελούν οι διαταραχές συναισθήματος παιδιών -εφήβων-λεχωίδων-ενηλίκων και οι επιπτώσεις κατάθλιψης μητερών στην ψυχική υγεία τέκνων τους καθώς και η κατάθλιψη σε πάσχοντες απο ΙΦΝΕ .
Σπυριδάκη Αλεξάνδρα
Ειδική Εκπαιδευτικός-Φιλόλογος-Ψυχολόγος
Αποφοίτησε από τη Φιλοσοφική Σχολή του Παν/μίου Κρήτης (1990, Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών με ειδίκευση στην Ψυχολογία). Προχώρησε σε μεταπτυχιακές σπουδές στην Αγγλία και απέκτησε μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Εκπαίδευση και Ψυχολογία Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες (1993), και ,ΜΑ στην Ψυχολογία και Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου, Ινστιτούτο Εκπαίδευσης (1994). Αργότερα ολοκλήρωσε τετραετές πρόγραμμα Συστημικής Οικογενειακής Θεραπείας. Από το 1996 μέχρι και σήμερα ως φιλόλογος, ειδική εκπαιδευτικός και ψυχολόγος ιδιωτεύει και συνεργάζεται με οικογένειες, σχολεία, ευρωπαϊκά προγράμματα και άλλους φορείς. Παράλληλα, ως εκπαιδεύτρια συμμετείχε σε σεμινάρια για νέους εκπαιδευτικούς (αναπληρωτές που στήριζαν παιδιά σε παράλληλη στήριξη ή ενισχυτική διδασκαλία σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) του ΠΕΚ Ηρακλείου (2013,2014,2015) αλλά και σε σεμινάρια ειδικής αγωγής του Πανεπιστημίου Αιγαίου (2010,2011) που απευθύνονταν επίσης σε νέους πτυχιούχους εκπαιδευτικούς. Από το 2020 συνεργάζεται με το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο με αντικείμενα όπως η συμμετοχή στην εκτίμηση των μαθησιακών δυσκολιών μαθητών, η εκπαιδευτική υποστήριξη του παιδιού, η κατάλληλη στήριξη της οικογένειας. Από τον Σεπτέμβριο του 2021 μέχρι και σήμερα δραστηριοποιείται στο χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με αντικείμενο την ανίχνευση και υποστήριξη των μαθησιακών δυσκολιών, τις δυσκολίες στην προσοχή και συγκέντρωση, την οργάνωση του χρόνου και της μελέτης που αντιμετωπίζουν ή υποψιάζονται οι φοιτητές στο Κέντρο Εκπαιδευτικής Υποστήριξης του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (Διεύθυνση Φοιτητικής Μέριμνας ΕΛΜΕΠΑ).
Τριανταφυλλίδης Νίκος
Εργοθεραπευτής
Είμαι Εργοθεραπευτής, απόφοιτος του ΤΕΙ Εργοθεραπείας, με εξειδίκευση στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση(Sensory Integration) και στη Νευροεξελικτική Αγωγη (BOBATH-NDT). Είμαι επόπτης των προγραμμάτων εργοθεραπείας στο Κέντρο Παρέμβασης και Θεραπείας «Επικοινωνώ».
Χριστοφορίδη Ειρήνη
MSc T. Γεωπονίας
Υποψήφια Διδάκτωρ
Η Χριστοφορίδη Ειρήνη είναι Υποψήφια Διδάκτωρ της Σχολής Γεωπονικών Επιστημών του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου. Έχει ερευνητική εμπειρία στο χώρο της υγείας και της κρητικής διατροφής, καθώς και στην ποιοτική έρευνα. Έχει ασχοληθεί με τη συγγραφή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού, που έχει εφαρμοστεί ή εξακολουθεί να εφαρμόζεται σε σχολικές μονάδες και στις τέσσερις Περιφερειακές Ενότητες της Κρήτης. Έχει πολύχρονη εμπειρία σε περιβαλλοντικές δράσεις, και δράσεις δημιουργικής απασχόλησης παιδιών σε συνεργασία με ΜΦΙ, Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, Γυμνάσια, Δημοτικά Σχολεία και ομάδες ή Συλλόγους με κοινωνικό χαρακτήρα. Έχει συμμετάσχει σε προγράμματα εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης παιδιών και ενηλίκων. Επίσης, έχει ολοκληρώσει το πρόγραμμα κατάρτισης για την κοινωνική/συναισθηματική ενδυνάμωση και ψυχική ανθεκτικότητα παιδιών και εφήβων στις ημέρες Covid-19, που διοργανώθηκε από το Υπουργείο Υγείας, Γενική Διεύθυνση Υπηρεσιών Υγείας/Διεύθυνση Ψυχικής Υγείας, σε συνεργασία με τον φορέα Α.μ.Κ.Ε. «ΙΑΣΩΝ» και την Ιατρική Σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών,